Dávid naptár 2012 – Dávid Mihály még pontosabb előrejelzést ígér

2011. november 22.

75 évesen 40. alkalommal készítette el idén Dávid Mihály a hosszútávú időjárás előrejelzést, amely pontosabb mint valaha.

 A Fitt vagyok magazin kérdéseire válaszolva ezt mondta az éves időjárás-előrejelzésről:

– 2010-ben a tavaszi árvizeket okozó csapadékok egy hónappal később jelentkeztek2011-ben, mint amit én előre megjelöltem. Az utóbbi egy hónapban volt a legtöbb hiba, hisz hidegebb van, mint ahogy jeleztem. Mindemellett az év többi részében pontos prognózist adtam az embereknek! Ennek ellenére nagy kutatásba kezdtem, így a csapadék prognózisa is még pontosabb lesz. Március, április és június hónapban várható a legtöbb csapadék.

– Összességében elmondható, hogy az év első felében a hónapok első néhány napja hűvösebbnek ígérkezik, s a csapadék is kevesebb lesz jövőre, mint a sok évi átlag. Január-február kifejezetten hűvösnek ígérkezik, annak is az első szakasza. A leghidegebb február 12-14 és március 12-14 között várható. Ekkor az éjszakai lehűlés eléri a mínusz húsz fokot és a nappali hőmérséklet is nulla és mínusz öt fok közé esik majd. Március második fele kellemetlenül, tartósan hideg lesz, majd április második felében hirtelen felmelegedés várható. Május első fele hűvösebb, a vége melegebb lesz, harminc fokos hőmérsékleti csúccsal. Június 30-a közelében várható a legforróbb nap, 35-36 fokkal, így ekkor érdemes szabadságra menni. Július enyhén hullámzó lesz a hőmérsékletet tekintve.

A Dávid-naptár megrendeléséről itt olvashatunk: https://alfoldielet.wordpress.com/?s=D%C3%A1vid+napt%C3%A1r+megrendel%C3%A9s

A teljes cikk itt olvasható: http://www.bulvaros.hu/cikk/x6knmr/